10 januari 2006

Ja die sufferds waren een paar ski's kwijtgeraakt,,
en dan zoek je overal in de dozen,,, geen skilatten meer te vinden,,
kan ook wel zijn dat ze al kwijt waren bij de vorige eigenaar dat weet ik al niet meer,,

Tja, de kosten :confused: dat zeg ik liever niet,, maar het valt wel mee, als ik het allemaal nieuw in de winkel had gekocht,,,dan had ik wel een flinke veer moeten laten, (eigenlijk is Vail village een best oude collectie, die erg lang meegaaat.. ), natuurlijk heb ik er wel een aantal nieuw gekocht, (of niet soms Eshter (goudvissie)), maar er zijn er ook een aantal die ik "in de hoop" heb gekocht, dus zitten er nogal wat dubbelen bij,)

Maar nu komen we in een erg moeilijke hoek,,, onder de skihelling,, :confused: (ben ik eigenlijk helemaal niet tevreden over,,)


In de verte zitten ze aan een kampvuurtje te rusten


van de andere kant gezien (nieuwe foto,, bankje bijgeplaatst)


overzichtje skihelling met wat er onder zit,, 2 vuurtorens, en 2 ST huizen,,
raad maar eens welke,,,

aan de andere kant kom je in het bos terecht,,

Hier zie je net nog wat van de ST huisjes en de Siberische tijgers,,


De beer komt uit z'n hol en de andere spelen leuk aan het water.


De artiest is een tafereeltje aan het schilderen.

Geen opmerkingen: