01 februari 2006

Dorpsgesprek 1-2

Quote: "Kittekat"
Was weer leuk kijken Rosie in youw' endless village ':biggrin:

Lees verder!!


Quote: "daniella"
Leuke foto's weer. :clap:

Ik wil je onderwerp niet abrupt afbreken (dat kun je zelf ook :green:), maar we zitten op 21 pagina's. Ik weet niet hoeveel er nog komt, maar volgens mij nog heel wat :wink:

Quote: "john en karen"
het zijn weer hele mooie foto's rosie en weer een leuk verhaaltje erbij :biggrin: :biggrin:

Goede morgen poppenvrienden,, ja, ja maar eens komt er een eindje aan, we zijn nu op de dokken en dan komen we op spooky castle uit, dan gaan we voorlangs weer terug en dan.... :confused: , weet ik het eigenlijk nog niet, misschien knip ik heel het verhaal in twee stukken, dan hebben we waty meer ruimte, en dat hebben ze niet op de dokken, daar is het ook best volgelopen met mensen,, maar eerst...

Moeten we langs de vuurtoren om over de dokken te kunnen wandelen


Het leefgedeelte van de vuurtoren valt in close up eigenlijk wel tegen :confused:


Close up van een zeemeeuw,,


Ja waar moet je nou met zo'n grote vis naartoe


Deze oude zeerot zit met z'n verrekijker te kijken of er geen schepen aankomen..


En natuurlijk worden er ook hier sterke verhalen verteld,,

Nou ja dat was het weer voor vandaag, zal straks nog eens kijken waar ik dit verhaaltje zou kunnen gaan splitsen, maakt toch niet uit, verwijzen we de boel gewoon naar elkaar,, :wink:
doei,,

heb nu de boel gesplitst op 4669 ben benieuwd hoe dat zal lopen zonder nieuwe posts erbij...??


Categorie:

Geen opmerkingen: