11 februari 2006

Dorpsgesprek 11-2

Goede morgen poppenvriendjes,,,

Ja Pamela, ik moet er eigenlijk niet aan denken, maar altijd met een geblindeerde kamer zitten is toch ook niet veel, straks als de bloemetjes beginnen te bloeien zie je dan ook dat moois niet meer, het zal wennen wezen, maar ik zie gewoon op tegen die berg dozen en dat uitzoeken om alles weer opnieuw in het goede verpakkinkje te krijgen, ik heb het meeste al genummerd en omschreven (dickensville en andere artikelen) maar nog rest er een hele hoop waar geen verpakking van is,, maar ja ik kom er wel uit,, nog even een keertje zoom uit en zoom in, en wat moderner spul,,














Bus station met een bussie,, niet helemaal correct, en Rosies Jeep weten jullie allemaal wat voor een auto ik heb


En zo'n karretje wikl ik ook wel hebben, zal wel wat kosten in het onderhoud denk ik,, :confused:

Ach ja kan ik morgen wel verder gaan met een nieuwe serie foto's nog een paar en ik kan m'n kaartje weer formatteren (CF full :wink: thuis schrijf ik ze achter elkaar en maak ik hem nog niet leeg)
Quote: "moon"
Gezellig pleintje! Ik wist niet dat jij ook auto's in je dorp had!

Quote: "Gerrie"
Leuke auto heb je en inderdaad heel mooi om zo verchillende effecten te zien met het in en uitzoomen..

Geen opmerkingen: