18 januari 2006

dorpsgesprek 18-1

Quote: "s.duijmelinck"
ik vind dat je leuke dingen hebt rosie dat kraampje met die boeken heb ik nog nooit gezien hij is erg leuk :lol:

Lees verder!!



ja ,leuk he ik heb er twee deze is zonder afdakje in mijn stads plein staat er een met afdakje,alleen vind ik wel dat die houten kraampjes of afdakjes snel kapot gaan
Quote: "john en karen"
het is weer prachtig rosie :biggrin: :biggrin:

Goeie morgen wakkere wereld,,
Gisteren zwaar pet met internet hier,, vraag me niet waarom, heb er geen moeite voor gedaan,

In de wereld van de poppetjes gaan we nu naar het grote plein, eerst wat bezoekers, morgen wat huizen denk ik,,


Het paard vande bezorger heeft dorst en drinkt uit de pomp


Deze jongeman heeft zijn inkopen al gedaan en zal wel weer op huis aangaan denk ik, of hij heeft afgesproken,,


Zullen ze hier aan het debatteren zijn over of om het het boek, Joost mag het weten,,


De kranten jongen brengt zijn kranten naar een plekkie waar hij het kan gaan verkopen,,


En dit is toch een goede afsluiter,, een bosje voor oma,, doet het altijd goed..

Zo we hebben het weer gehad voor vandaag, morgen gaan we weer verder,,

Geen opmerkingen: