18 januari 2006

filmpje 18-1

Quote: "Kittekat"
Hele leuke 'kijk'hoekjes :biggrin:

Lees verder!!



Quote: "clippo"
Hoe kan jij nou zo dichtbij foto's maken? :confused:
ik heb een redelijke digitale camera, maar krijg het niet zo scherp hoor :clap: mooi gedaan en leuk verteld!

Nou dat komt omdat ik zo'n digitale spiegelreflex camera heb vanaf deze zomer,,camera
Eerst moet je er veel mee leren, want met zo'n ding is enorm veel mogelijk, alleen je moet snel kunnen beslissen wat de goede instellingen zijn, en ik merk gewoon dat die close ups van die poppetjes, de leukste foto's zijn, dus ben ik er maar mee door gegaan, Na een paar keer heb ik gemerkt dat voor foto's van dichtbij, ik de korte lens (ik heb er namelijk 2 lenzen bij) moet hebben zonder de zonnebescherming eraan (je kunt het zien in het begin waren er foto's met een schaduw dat was dus van die zonnebescherming :confused: )
Alleen mis ik eigenlijk die platte plaatjes waar voor en achter even scherp zijn net als bij de andere camera's die we hebben, maar dan maak ik er gewoon toch een paar meer eentje voor en eentje achter :lol:

Hier is trouwens nog een filmpie........ gemaakt met de HP en gehost op..


Geen opmerkingen: